cerita kedai kOpi ;)

7 May 2011


ini saya si budak kecik ;)

..............................................................
Part 1 - di jusco

Al-kisahhhhhhhhhhhh !
hari hangout bersama member2 .
teramat rancak .
tapi yg paling rancak sekali .
for the 1st time .
JUSCO Aeon perda tadak elektrik . 
HAHAHAHAHA !
suma dalam kegelapan .
mula lar cerita - cerita panas .
jusco ta bayar duit elektrik . 
hahaha . suka suki kami jew kn ?
kira oke lagi . 
member2 aku kata terrorist datang jajah jusco .
lagi lar tipu !
nampok benor nipunyer .


cam model tak ? HAHA ! XD


abg Firdz & aku . kami adeq beradeq ;)

.............................................................
Part 2 - dikedai makan / shisha

dh boring lepak kt jusco .
tiba lar mood na berSHISHA
HAHA ! terima kasih kt MAL ,
member aku tolong antarkan .
memang terbaikk lar !
pandai si NAIM pilih perisa .
kena dgn citarasa aku . 
mekaseh NAIM .


SHISHA <3

sambil berSHISHA .
sambil sembang dgn member2 .
huhu agak rancak jugak lar .
lepas dah minum penat bersembang .
suma pakat balek .
aku sampai umah dgn kepenatan .
dh mandi , makan suma dah .
online FACEBOOK kejap .
na upload gambar2 lepak .
huhu .
suma dh siap .
tiba lar saat mata MENGANTOK nieh .
yeala kn ? satu hari lepak jew . 
penat jgak larh .

..........................................................
Part 3 - dirumah

tapi aku berterima kasih kt BFF aku yg tersayang .
si YANA Mohamed sbb temankan aku semalam .
aku sayang dye sangat2 sbb dye lar kawan yg slalu teman aku .


YANA Mohamed .
yg rambut kaler merah tuwh . 
cantek kn orangnyer ?
ramai peminat tuwh .
tapi jual mahal .


YANA Mohamed ;)


huhu . sayang you sangat2 dear BFF !
sampai bila2 ;)
sbb dye pandai buad aku tersenyum .
aku mmg perlukan dye setiap masa .
huhu . allah dh tentukan utk i sayangkn you dear BFF <3 ;)

THE END .